اخبار پلیسی

ساخت وبلاگ

بیماری های خطرناک زنان را بشناسیم

بیماری های خطرناک زنان را بشناسیم 

خانم ها باید بیماری های خطرناک و مهم مربوط به خود را بشناسند . هرکسی در اجتماع در معرض ابتلا به این بیماری ها قرار دارد . در طی دوران قاعدگی ضایعات اندومتریوز خونریزی کرده و کیست های کاذبی پدید می آورند این خونریزیها غالبأ در مناطقی صورت می پذیرد که امکان خروج خون از آنها وجود ندارد لذا به چسبندگی، ایجاد کیست، اسکار بافتی، درد و ناباروری منجر می شود.

بافت اندومتریال همچنین از طریق کانال های لنفاوی و یا وریدی قابل گسترش می باشد.اندومتریوز در میان بیمارانی که دیر بچه دار شده و یا فرزندان کمی دارند بروز بالایی دارد. بیماری ناباروری همچنین بیشتر در میان زنان جوان 35-25 ساله ای که تا به حال زایمان نداشته اند نیز شایع است.

بیماری های خطرناک زنان را بشناسیماین گروه به ویژه سابقه دیسمنوره دارند که با استفاده از ضد التهاب های غیراستروئیدی و قرص های ضد بارداری تخفیف پیدا نمی کند. به نظر می رسد که عامل مستعد کننده خانوادگی برای ابتلا به اندومتریوز وجود دارد. اندومتریوز یک دلیل مهم و عمده برای ناباروری و دردهای مزمن لگن محسوب می شود.

علت ایجاد اندومتریوز به‌طور قطعی مشخص نیست. باید گفت دلایل مختلفی در ایجاد بیماری اندومتریوز موثر است. از جمله مهم‌ترین علت‌ها می‌توان به فاکتورهای ارثی و جنسی و کسانی که بستگان درجه اول آن‌ها اندومتریوز داشته‌اند،اشاره کرد.

بیماری های خطرناک زنان را بشناسیمیکی دیگر از علت‌های ایجاد کننده‌ی اندومتریوز فاکتور ایمونولوژیک است که به علت اختلال در ایمنی سلول در بعضی افراد، اِندومتریوز بیش‌تر دیده می‌شود. هم‌چنین خود بافت اندومتر چنان که دارای قاعدگی نامرتب باشد، می‌تواند باعث ایجاد اندومتریوز شود.

لازم به ذکر است اندومتریوز ممکن است در جاهای مختلف بدن دیده شود، از جمله می‌تواند در داخل بینی مشاهده شود و یا ریه‌ها را درگیر کند. چنان که عوارض اندومتریوز وسیع و شدید باشد، می‌تواند سبب چسبندگی لوله‌های رحمی به لگن شود و در نتیجه، چسبندگی شدید لوله باعث نازایی خواهد شد.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 271 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:44

چگونه موهایی زیبا داشته باشیم؟

چگونه موهایی زیبا داشته باشیم؟ 

بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها همیشه به دنبال راه هایی هستند تا موهای جذاب و زیبایی داشته باشند . در اینجا ده نکته را برای تان می گوییم که به شما کمک می کند موهایی شگفت انگیز داشته باشید.

پیش از شستن موهایتان، آنها را برس بزنید

همه ما هر روز، صد تار مو یا بیشتر از دست می دهیم که موقع شستن موها، تعدادشان بیشتر هم می شود. لذا پیش از شستن موهایتان، آنها را برس بزنید تا کمتر بریزند. این کار باعث می شود گره موهایتان از هم باز شده و با افزایش جریان خونی که در پوست سر رخ می دهد، حفظ موها تقویت شود.

فقط به ساقه موهای تان، حالت دهنده یا نرم کننده بزنید

لازم نیست حالت دهنده یا نرم کننده مو را به تمام قسمت های سر و موهای تان بمالید. این کار باعث می شود موهای تان چرب به نظر برسد، مگر این که پوست سرتان خیلی خشک باشد. حالت دهنده را تنها برای سه چهارم انتهایی موهای تان بکار ببرید، یعنی نزدیک به پوست سر و ریشه مو نزنید.

چگونه موهایی زیبا داشته باشیم؟از روبالشی ابریشمی استفاده کنید

ابریشم برای پوست تان خوب است و به حفظ رطوبت موهای تان کمک می کند.روبالشی های کتان یا نخی، رطوبت موهای تان را می گیرند. شاید ابریشم یا ساتن گران تر باشد، اما مطمئنا ارزشش را دارد.

پوست سرتان را ماساژ دهید

اگر می خواهید موهایی بلند و بسیار زیبا داشته باشید، هر وقت که موهای تان را می شویید، آنها را ماساژ دهید. این کار نه تنها حس خوبی به شما می دهد، بلکه به افزایش جریان خون در پوست سر هم کمک می نماید. در نتیجه موهای تان رشد بهتر و سریع تری داشته و به خوبی بلند می شوند.

ضمنا ریشه موهای تان هم تقویت می شود. این کار برای کاهش استرس و سردرد هم مفید است.

از شانه هایی استفاده کنید که دندانه های باز و بلند دارند

وقتی می خواهید موی مرطوب را شانه بزنید و یا گره هایش را از هم باز کنید، از شانه ای که دندانه های فاصله دار و بلند دارد استفاده کنید. سایر مدل های شانه، موهای تان را می شکنند و ظاهر بدی به آنها می دهند. در حمام یک شانه ی دندانه درشت بگذارید و همراه با نرم کننده، گره های موهای تان را با آن باز کنید.

موهای تان را با حوله خشک نکنیدبه جای استفاده از حوله برای خشک کردن موها، از دستمال کاغذی رولی کمک بگیرید. با این روش موهای تان وز نخواهد شد و دستمال توالت بیشتر از حوله می تواند آب را جذب کند، بنابراین موهای تان زودتر خشک می شود.

از ماسک ضد موخوره استفاده کنید

با کمک ماسک های خانگی می توانید مانع ایجاد موخوره شوید و موهای تان را درخشان و سرحال نگه دارید. این ماسک ها را به راحتی می توانید تهیه کنید.با ترکیب کردن یک عدد زرده تخم مرغ، سه قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل خام می توانید ماسک خوبی تهیه کنید. این ترکیب را به انتهایموهای تان بمالید، یک ساعت یا بیشتر منتظر بمانید و سپس آبکشی کنید. هر دوهفته یکبار از این ماسک استفاده کنید.

چگونه موهایی زیبا داشته باشیم؟دوش حمام تان را فیلتر کنید

مواد شیمیایی موجود در آب مانند کلر، فلورین، نمک ها، مواد معدنی و حتی زنگار می تواند آسیب های زیادی به موهای تان وارد کند. لازم نیست سیستم آب رسانی تان را تغییر دهید! به راحتی می توانید یک فیلتر برای دوش حمام تان بخرید تا مواد مضر به موهای تان نرسند.

از اتوی مو و بابلیس استفاده نکنید

اتوی مو و بابلیس به مرور زمان با خشک کردن موها و سوزاندن انتهای تارهای مو، آن ها را تخریب می کنند. سعی کنید از انواع بیگودی ها برای فر کردن یا حالت دادن به موهای تان استفاده کنید، کار همان اتو را انجام می دهد اما بدون آسیب. ضمنا خطر سوختگی هم ندارد، اتفاقی که اغلب هنگام کاربرد بابلیس و اتوی مو می افتد!

از دستگاه بخور استفاده کنید

بر خلاف چیزی که موفرفری ها فکر می کنند، رطوبت دشمن موها نیست. اگر هوا خشک باشد، موهای تان هم خشک خواهد شد و جلوه خوبی نخواهد داشت. استفاده از یک دستگاه بخور در داخل خانه، رطوبت مورد نیاز موهای تان را تامین کرده و باعث سلامت و زیبایی آنها می شود.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:44

طرز تهیه سوپ پیاز کشور فرانسه

طرز تهیه سوپ پیاز کشور فرانسه 

سوپ پیاز غذایی رژیمی و خوشمزه از کشور فرانسه است که ما در این مطلب طرز تهیه آنرا قرار داده ایم . سوپ فرانسوی پیاز به عنوان شروع کننده غذای کم کالری بسیار مناسب است به خصوص در فصل بهار که انواع مختلف پیاز یافت می شود.

مواد لازم برای سوپ پیاز فرانسوی :

طرز تهیه سوپ پیاز کشور فرانسهطرز تهیه سوپ فرانسوی پیاز :

در یک ماهیتابه روغن بریزید و سپس پیازهای حلقه حلقه شده را به آن اضافه نمایید. پس از کمی تفت دادن سیر خرد شده و شکر را اضافه نمایید.اجازه دهید برای 30 دقیقه در دمای پایین بپزد. به این روش کارامیلزه کردن پیاز می گویند. نیازی به اضافه نمودن آب

طرز تهیه سوپ پیاز کشور فرانسهنیست و باید در دمای کم و آب خود پیاز بپزد. پس از 30 دقیقه عصاره گوشت را اضافه نموده و خوب مخلوط نمایید.سپس 900 سی سی آب اضافه نمایید و پس از به جوش آمدن برای یک ساعت در دمای پایین اجازه دهید تا پخته شود.گریل را از قبل روشن نمایید.

و در چهار کاسه مجزا سوپ ریخته و بعد نان ها را روی آن ها قرار دهید و روی هر نان مقداری از پنیر رنده شده بریزید و اجازه دهید تا برای 2 دقیقه در گریل بمانند تا پنیرها آب شوند. در صورت علاقه از نخود سبز یا باقلا نیز در کنار پیاز می توانید استفاده نمایید.

طرز تهیه سوپ پیاز کشور فرانسهتوصیه سرآشپز :

میزان کالری و چربی موجود در پیاز پایین بوده و برای افرادی که بیماری هایی مانند دیابت، چربی خون بالا دارند مناسب است. فقط افراد مبتلا به بیماری های التهابی مانند رماتیسم باید در مصرف آن دقت بیشتری نمایند و میزان آن را کاهش دهند.پنیر موجود در سوپ فرانسوی پیاز منبع خوب کلسیم و فسفر است و به رشد استخوانی به خصوص در کودکان کمک فراوانی می نماید.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:39

علامت های عشق واقعی را بشناسیم

علامت های عشق واقعی را بشناسیم 

آیا حسی که الان درون ما هست عشق نام دارد یا چیز دیگری است ؟ بسیاری از افراد هنگام علاقمندی به شخصی , شک دارند که عشق واقعی در دلشان است یا نه . اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، نشانه های انکارناپذیر از عشق حقیقی-و سلامت احساسی-هستند.در رمان نویسی، نشانه های عشق واقعی به سمت ملودرام گرایش دارد.

تپش قلب، بی خوابی، بی اشتهایی،به حرکت درآمدن پرده ها و آتش بازی. اما اگر چنین چیزهایی را حس کردید، آنقدر که اسیر هوس شده اید، عاشق نشده اید. اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، نشانه های انکارناپذیر از عشق حقیقی-و سلامت احساسی-هستند.

به راحتی علت اینکه نمی خواهید با کسی ارتباط برقرار کنید را توضیح می دهید

 باوجود اینهمه بیماری های مختلف دیگر هر روز با یکی بودن به اندازه گذشته جذابیت ندارد. مسئله تمایل به تک پر بودن نیست مسئله حرف زدن درمورد آن است. تعداد زیادی از زن ها و مردها تک همسری هستند و احساس می کنند که تمایلشان برای چشم پوشی از بقیه به همسرشان قدرت بیشتری می دهد.

اما وقتی دوست داشته باشید که این حس و تمایل خودتان را توضیح دهید نه تنها عاشق هستید بلکه فردی منطقی و فهمیده نیز به نظر خواهید رسید.

دفترچه خاطرات گذشته تان را دفن می کنید.

“من دفترچه خاطراتم را دفن کرده ام!” این جمله نه تنها تک پر بودن فرد بلکه برنامه داشتن برای آن را نشان می دهد مخصوصاً وقتی می گویید که هیچکس از آشنایانتان به پای معشوق فعلیتان نمی رسد. تمایل شما برای خلاص شدن از آن، نشان از این واقعیت دارد.

همچنین نشانه این است که دیگر هیچ تمایلی برای دیدن عشق های قبلیتان ندارید و این یعنی در این رابطه دیگر میلی به برگشت وجود ندارد و فقط می خواهید به جلو بروید.شاید با خودتان فکر کنید که منصفانه نیست که دفترچه خاطرات را در شومینه بیندازید و بسوزانید، به همین دلیل اطلاعاتتان را روی لپ تاپ شخصیتان که دست هیچکس به آن نمی رسد ذخیره می کنید.

تعهد، تعهد است. اگر تظاهر کنید که دفترچه خاطراتتان را دور ریخته اید یعنی تظاهر به متعهد بودن می کنید. پس بزرگ شوید: اگر به اندازه کافی بزرگ شده اید که کسی که دوستش دارید شما را جدی بگیرد، پس یعنی به اندازه کافی هم بزرگ شده اید که خودتان خودتان را جدی بگیرید.

جایی می روید که از آن متنفر هستید.

اینکه دلتان بخواهد که با عشقتان جایی بروید که به شدت از آنجا متنفر هستید و اصلاً هم به خاطر آن ناراحت نشوید یکی از نشانه های خوب عاشق شدن است.وقتی تازه شروع به قرار گذاشتن کرده بودید وسوسه می شدید که این رابطه را بر هم بزنید.

در مرحله بعدی رابطه برای خودتان می ایستید و کارهایی که دوست ندارید را به هیچ وجه انجام نمی دهید. این فرایند کاملاً لازم است چون اگر قرار است یک عشق واقعی وجود داشته باشد باید بر مبنای اینکه خود واقعیتان کیست بنا شود نه کسی که طرفتان دوست دارد باشید.

علامت های عشق واقعی را بشناسیم

اما وقتی در آخر به عشق می رسید نیاز به اثبات مداوم خودتان با تاثیرات معشوقتان نرم تر می شود و این حس بخشش به خاطر عشقتان سخاوتتان را جبران می کند.لازم نیست خوب حواستان به همه چیز باشد تا همه چیز ۵۰-۵۰ باشد. اما وقتی حس کنید که عدالت و مساوات و احترام بینتان وجود دارد آنوقت برای انجام کاری که از آن متنفرید اما طرفتان به آن علاقه دارد تمایل بیشتری پیدا می کنید.

اگر ولخرج باشید صرفه جوتر و اگر خسیس باشید دست و دلبازتر می شوید

مسئله پول نیست بلکه میل به امتحان کردن اعتقادات اصلی به خاطر ارزش گذاشتن به فردی دیگر و دیدگاه و نظرات اوست. هر رابطه خوبی ما را تغییر می دهد. اگر با عشقتان بودن باعث می شود یک بخش اصلی از خودتان را تغییر دهید فقط نشانه عشق نیست، بلکه نشاندهنده احترام و میل به یادگرفتن از همدیگر است.

این یعنی رابطه تان اینقدر امن هست که بخواهید در آن دست به امتحان کردن کاری جدید بزنید.ریا و دورویی را فراموش کنید. باید اینقدر جرات، قدرت و انرژی داشته باشید تا سیستم اعتقادی خودتان را چه سیاست، سقط جنین، غذای چینی، مسافرت، بچه دار شدن، باغبانی، پول یا هر عقیده دیگری به چالش بکشید.

هیچ کاری نکردن اما با هم بودن فوق العاده به نظر می رسد

در مراحل اول رابطه عطش عمیقی برای شناختن همدیگر وجود دارد اما این دوران کمی ترسناک هم به نظر می رسد چون ممکن است طرف مقابل کسی نباشد که شما فکر می کردید یا بدتر از آن، شما آن کسی نباشید که طرف مقابلتان می خواسته است.

بااینکه در ابتدای رابطه هیچ چیز قطعی نیست اما شما فکر می کنید که اینطور است به همین خاطر دوست دارید همیشه با هم باشید و کاری انجام دهید، چه در ملاء عام چه محرمانه. در این دوران همیشه دنبال جایی هستید که با هم بروید و کاری که با هم انجام دهید.

اگر زن و شوهری هستید که به رابطه جنسی علاقه دارید، کارهایی که می کنید هم پیرامون این رابطه خواهد و بقیه کارها اهمیت زیادی نخواهد داشت. اما وقتی آن عطش جنسی اولیه فروکش کرد دوست دارید پز همدیگر را به بقیه بدهید چون حس می کنید که خوب با هم جور شده اید و به آن افتخار می کنید.

علامت های عشق واقعی را بشناسیم

وقتی حس کنیدکه هیچ کاری نکردن اما با هم بودن هم می تواند لذت بخش باشد یعنی عاشق شده اید چون مراحل قبلی که مرحله ترس، رابطه جنسی و پز دادن است را پشت سر گذاشته اید. حالا رابطه فقط به شما دو نفر منحصر می شود نه آدم ها یا کارهای دیگر.

درواقع بااینکه در زندگی طبیعی همدیگر وارد شده اید اما با هم بودن برایتان فوق العاده ترین چیزی است که می توانید فکر انجامش را بکنید.

حاضرید خودتان بودن را به خطر بیندازید

خودتان بودن مهمترین مسئله ممکن است. بقیه مواردی که در این مقاله ذکر کردیم همه مستلزم این است که خودتان باشید اما وقتی واقعاً کسی را دوست داشته باشید دوست دارید بداند که شما که هستید و شما را برای آنچه که هستید دوست بدارد نه آنچه که تظاهر می کنید هستید.

وقتی در یک رابطه عاشقانه واقعی باشید می توانید صادق و رک و راست باشید و از فرصت ها استفاده کنید.بخش نیرنگ آمیز عاشق بودن این است که می تواند شما را ترغیب کند خودتان باشید. شما دوست دارید کسی که قرار است شریک زندگیتان شود همیشه خوشحال و خوشبخت باشد و تنها راه آن این است که خودِ واقعیتان باشید.

مطمئناً الان که او را اینقدر دوست دارید دلتان نمی خواهد با دروغ با او زندگی کنید اما باید مراقب باشید که به چه اعتراف می کنید. یادتان باشد که بین صداقت و دورویی سکوت است. اگر اینقدر بزرگ شده اید که عاشق شوید، پس اینقدر عاشق شده اید که بفهمید بعضی وقت ها باید ساکت باشید.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 432 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:39

برنامه پیام رسان allo را بشناسیم

برنامه پیام رسان allo را بشناسیم 

برنامه های پیام رسان بسیاری در حال حاضر برای موبایل ها در دسترس هستند و با هم رقابت شدید دارند . اما در این میان از نرم افزار allo هم رونمایی شد . بر اساس اطلاعات ارایه شده، برنامه‌ی پیام‌رسان جدید الو قرار است از تمام امکاناتی که گوگل در طی سالیان گذشته به‌واسطه‌ی فعالیت به‌عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند فراهم کرده است، برای ایجاد تجربه‌ی انتقال پیام ساده و کاربردی به کاربران‌اش بهره ببرد.

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد الو امکان استفاده از دستیار صوتی گوگل است که به‌طور پیش‌فرض در این برنامه‌ی پیام‌رسان گنجانده شده است. برنامه‌ی پیام‌رسان گوگل در تابستان سال جاری در اختیار کاربران پلتفرم‌های iOS و اندروید قرار خواهد گرفت.

مسوولان گوگل تاکید دارند الو قصد ندارد جای برنامه‌های پیام‌رسان قبلی گوگل مثل Hangout را بگیرد و صرفا شروعی تازه برای برنامه‌های جدید این مجموعه‌ی بزرگ با هدف تغییر نحوه‌ی پیام‌رسانی در میان کاربران‌اش است. طراحان الو تمام تلاش‌شان را به‌کار بسته‌اند تا تجربه‌ی کاربری با این برنامه برای کاربران حسابی تازه و نو باشد.

برای استفاده از این برنامه‌ی پیام‌رسان با استفاده از شماره‌ی موبایل‌تان ثبت نام می‌کنید و سپس می‌توانید با استفاده از حساب کاربری گوگل خودتان عملیات ثبت‌نام را کامل کنید.برای نرم‌افزار پیام‌رسان الو که تنها در اختیار کاربران تلفن‌های همراه هوشمند قرار خواهد گرفت،اکثر امکاناتی که برنامه‌های پیام‌رسان امروزی از آن‌ها بهره‌مند هستند، در نظر گرفته شده است.

برنامه پیام رسان allo را بشناسیمامکانات و ابزارهایی مثل باکس‌های ارسال و دریافت پیام، ایموجی‌ها و مجموعه‌ای بزرگ از استیکرها.یکی از قابلیت‌های جالب توجه الو زمانی است که قصد داشته باشیدبرای مخاطب‌تان پیام یا ایموجی ارسال کنید. در زمان ارسال پیام این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از رابط کاربری کشویی که در کنار گزینه‌ی ارسال وجود دارد، اندازه‌ی پیام‌تان را تغییر دهید.

برنامه پیام رسان allo را بشناسیمبه این ترتیب می‌توانید احساسات لحظه‌ای‌تان را در هنگام ارسال یک پیام به راحتی بروز بدهید.برنامه‌ی پیام‌رسان الو این امکان را دارد تا تصاویری که از کاربر دیگری دریافت می‌کنید را بررسی و تحلیل کند. الو برای این منظور از اطلاعات موتورهای جستجوی گوگل بهره می‌برد و با این روش می‌تواند در مورد تمام تصاویری که دریافت می‌کند بعد از تجزیه و تحلیل نظر بدهد.

کاربران هم می‌توانندبا استفاده از نظرهایی که الو برای‌شان در نظر می‌گیرد، پاسخ مخاطب‌شان را بدهند. به‌طور مثال اگر یکی از دوستان‌تان تصویری از جشن تولدش برای‌تان بفرستد، الو می‌تواند بعد از آنالیز تصویر که در زمان اندکی صورت می‌گیرد، پاسخ‌هایی مثل «تولدت مبارک» یا «در این تصویر معرکه افتادی»را پیش روی‌تان قرار بدهد.

در این حالت کاربر می‌تواند از مجموعه‌ای از پاسخ‌هایی که پیش‌روی‌اش قرار می‌گیرد، بهترین را انتخاب کند.طراحان این برنامه معتقدند که قوی‌ترین ابزاری که الو در اختیار کاربران‌اش قرار می‌دهد، خود نفس گوگل است. با استفاده از الو می‌تواند با چت‌بات‌های گوگل که قرار استاز هر زمان دیگری باهوش‌تر باشند گفتگو کنید و با کمک آن‌ها تک تک امورات روزمره‌تان را مدیریت کنید.

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، برنامه‌ی پیام‌رسان الو (Allo) تابستان امسال در اختیار کاربران تلفن‌های همراه هوشمند که از پلتفرم‌های iOS و اندروید استفاده می‌کنند، قرار بگیرد.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:39

خواص کلم قمری و ویژگی های آن

خواص کلم قمری و ویژگی های آن 

کلم قمری گیاهی است که خواص بسیاری دارد و اکثر مردم نمیدانند که برای درمان عفونت چه معجزه ای میکند . طبق تحقیق برترین های جهان شاید باورتان نشود که کلم خیلی از عفونت ها و بیماری ها را از بین می برد و حتی یک مرهم مناسب برای زخم ها محسوب می شود.

زمانی که آب کلم و یا خود کلم را نوش جان می کنید و یا از آن مرهمی برای زخم ها می سازیدبه طبیعی ترین شکل ممکن به سلامتی تان خدمت کرده اید. کلم با یبوست، زخم معده، آرتروز، برونشیت، سرطان و غیره مقابله می کند. برای آشنایی بیشتر با این ماده ی غذایی درمانگر با ما همراه باشید.

نام علمی کلم قمری : Brassica oleracea var. gongylodesدر این گیاه ساقه هوایی آن كه ضخیم می شود مورد تغذیه قرار می گیرد. در بعضی از كشورها نیز از برگ آن استفاده می كنند. كلم قمری به رنگهای سفید، آبی و بنفش دیده می شود. طول دوره رویش این گیاه بسیار كوتاه است و به عبارت دیگر مدت كمی زمین را اشغال می كند و از این نظر می توان این گیاه را به راحتی در تناوب زراعی قرار داد.

خواص کلم قمری و ویژگی های آنارزش غذایی کلم قمری :

ارزش غذایی کلم قمری ارزش غذایی آن تقریباً شبیه كلم گل است. مقدار ویتامین برگها بیش از ساقه آن است.«کلم سنگ» مانع گرفتگي رگ هاي خون مي شودکلم سنگ، گياهي متعلق به خانواده کلم، بومي کشور بلژيک است. اين گياه که در تمامي سالکشت مي شود، ارزش غذايي بالايي دارد و سرشار از ويتامين C، A فيبر و فوليک اسيد است.

* کلم سنگ با تقويت سيستم دفاعي بدن، عملکرد قلب و مويرگ ها را بهبود مي بخشد و از گرفتگي رگ ها جلوگيري مي کند و علائم آسم را کاهش مي دهد.

* يکي از ويژگي هاي مهم اين گياه کاهش خطر بروز انواع مختلف سرطان از جمله ريه، روده بزرگ، پروستات و سينه است.* رژيم غذايي سرشار از آن مانع سکته و آب مرواريد مي شود و خطر بروز بيماري ام اس، فشار خون بالا و ديابت را نيز کاهش مي دهد.

خواص کلم قمری و ویژگی های آن* در هر نوع کلم، نوعي ريزمغذي به هنگام جويده و يا خرد شدن آزاد مي شود. اين ماده کبد را تحريک مي کند تا آنزيم هاي موجود در موادشيميايي سرطان زا سم زدايي شود.* خوردن ۳ يا ۵ بار کلم سنگ يا هر نوع کلم در هفته، خطر ابتلا به سرطان را ۶۰ درصد کاهش مي دهد.

* ويتامين C موجود در آن براي توليد کلاژن مفيد براي پوست، بافت هاي پيوندي، تاندون، غضروف و تقويت سيستم دفاعي بدن لازم است.* فوليک اسيد موجود در آن از بيماري هاي متعدد مادرزادی پيشگيری می کند.* فرد را در برابر بيماري هاي التهابي مانند آرتروز محافظت مي کند.

* اين گياه را که سرشار از پروتئين است مي توان جايگزين گوشت کرد.* ويتامين A موجود در آن براي تقويت بينايي موثر است.* کلم سنگ که غني از فيبر است به عملکرد سيستم گوارشي کمک مي کند و مانع يبوست می شود.* مصرف آن به افرادي که قصد کاهش وزن دارند توصيه شده است.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:30

قصه جالب جک و لوبیای سحر آمیز

قصه جالب جک و لوبیای سحر آمیز 

جک پسر یک کشاورز فقیر بود و وقتی پدرش از دنیا رفت و برای خانواده اش فقط یک گاو به جا گذاشت . جک و مادرش با شیری که گاو می داد زندگی می کردند . آنها هر روز صبح شیر را به بازار می بردند و می فروختند.اما یک روز صبح ، گاو دیگر شیر نداد و آنها دیگر پولی نداشتند که حتی یک قرص نان بخرند . مادر جک به جک گفت : « برو گاو را بفروش و با پول آن مقداری دانه بخر تا آنها را بکاریم . »

بنابراین جک به بازار رفت . در بین راه پیرمردی را دید که به او گفت : « جک گاوترا در برابر این لوبیای سحرآمیز به من می فروشی ؟ » جک چنین پیشنهاد ناچیزی را رد کرد ، اما پیرمرد گفت : « اگر امشب این لوبیا را بکاری ، تا صبح آن قدر رشد می کند که سر به آسمان می کشد . » جک از فکر پیرمرد خوشش آمد و گاوش را با لوبیای سحرآمیز عوض کرد .

وقتی به خانه بازگشت ، مادرش فریاد کشید : « چقدر نادانی ! حالا از گرسنگی می میریم . » و بعد از این حرف ، لوبیا را از پنجره به بیرون انداخت .صبح روز بعد جک از خواب برخواست و از خانه بیرون رفتد و با تعجب ساقه لوبیای عظیمی را دید که بالا و بالا رفته و به ابرها رسیده است .

پیرمرد راست گفته بود . جک دلش می خواست از ساقه لوبیا بالا برود و ببیند تا کجا بالا رفته است . بنابراین شروع به بالا رفتن کرد و همین طور بالا رفت …وقتی به پایین نگاه کرد از این که چقدر بالا رفته شگفت زده شد ولی همچنان به بالا رفتن ادامه داد و بالا رفت تا اینکه سرانجام به ابرها رسید .در آنجا قصر سنگی بزرگی یافت . به طرف قصر رفت و جلوی در با خانم بسیار بزرگی روبرو شد .

جک مودبانه به زن گفت : « ممکن است لطفا مقداری غذا به من بدهید ؟ » زن گفت : « به نظر می رسد پسر خوبی باشی . بیا توی قصر تا به تو چیزی بدهم . »

قصه جالب جک و لوبیای سحر آمیزبدین ترتیب جک وارد آشپزخانه قصر شد . اما به زودی قصر شروع به لرزیدن کرد . تامپ ! تامپ ! تامپ! زن گفت : « زود باش ! بپر بیا اینجا ! » و با عجله جک را به داخل بخاری دیواری هل داد . جک دزدکی به بیرون نگاهی انداخت و غول بزرگی را دید .

غول همین که به آشپزخانه یورش برد نعره کشید : « بوی چی می آید ؟ » زن پاسخ داد : « شاید بوی پس مانده های همان گوشتی باشد که ناهار دیروز باقی مانده . »غول با شنیدن اینجواب قانع شد و پشت میز نشست و غذایی که زنش برایش درست کرده بود خورد .

هنگامی که غول غذایش را تمام کرد مشغول شمردن سکه های طلایی که در آن روز دزدیده بود ، شد و به زودی به خواب فرو رفت و خروپف او سراسر قصر را به لرزه درآورد . جک از توی بخاری دیواری بیرون خزید ، یکی از کیسه های طلا را قاپید و تلوتلو خوران به طرف ساقه لوبیا دوید .

از آن پایین رفت … تا این که صحیح و سالم به باغچه خودشان رسید . جک و مادرش مدتی با آن طلا ها گذران زندگی کردند و هنگامی که طلاها تغریبا تمام شده بود ، جک دوباره از ساقه لوبیا بالا رفت .آن قدر بالا رفت تا این که به قصر غول رسید . همان زن دوباره او را به درون برد و مقداری شیر و نان به او داد .

اما قبل از آن که غذایش را تمام کند قصر شروع به لرزیدن کرد تامپ ! تامپ ! تامپ! به محض آن تامپ ! تامپ ! تامپ! به درون بخاری دیواری پرید ، غول همراه یک مرغ وارد آشپزخانه شد . مرغ را روی میز گذاشت و به او دستور داد : « برای من یک تخم بکن ! »

مرغ یک تخم طلایی کرد . چند لحظه بعد غول شروع به چرت زدن کرد و خروپفش سراسر قصر را به لرزه انداخت . تامپ ! تامپ ! تامپ! از توی بخاری دیواری بیرون خزید و مرغ را بغل کرد و به سمت ساقه لوبیا دوید .وقتی که جک به خانه رسید مرغ جادویی را به مادرش نشان داد . مرغ را روی میز گذاشت و به او دستور داد : « برای من یک تخم بگذار » مرغ یک تخم طلا گذاشت .

جک خیلی به خودش مغرور شد و لی مادرش گفت :« جک ، من دیگر نمی خواهم که از آن ساقه لوبیا بالا بروی ، چون دردسر می شوی . » اما چیزی نگذشت که جک دوباره حوصله اش سر رفت و تصمیم گرفت سری به قصر بزند . بنابراین یک روز صبح زود برخاست و از ساقه لوبیا بالا و بالا رفت .از پنجره بازی به درون قصر خزید و چیزی نگذشت که صدایی آشنا شنید .

تامپ! تامپ! تامپ! غول وارد شد و یک چنگ طلایی روی میز گذاشت . به چنگ دستور داد بنوازد و چنگ خود به خود آهنگ زیبایی نواخت . کم کم موسیقی لالایی ، غول را به خواب برد و خروپف او قصر را به لرزه انداخت . جک به طرف میز خزید و چنگ را قاپید . اما در همان حال که داشت به طرف در می دوید چنگ با صدای بلند فریاد زد :

« ارباب! دارند مرا می دزدند » .غول ناگهان از خواب پرید و گفت : « هوم ، بوی آدمیزاد می آید . چه زنده باشد و چه مرده ، الان استخوانهایش را خرد و خمیر می کنم و از نان درست می کنم . » غول با دیدن جک غرش وحشتناکی سر داد و نعره زد : « تو را برای صبحانه می خورم . »

جک به طرف ساقه لوبیا فرار کرد و غول به دنبالش دید ،همچنان که غول به دنبال جک از ساقه لوبیا پایین می رفت ، ساقه لوبیا از سنگینی غول به لرزه درآمد . جک همان طور که از ساقه پایین می آمد ، فریاد زد : « مادر ! مادر ! یک تبر برای من بیاور ! » مادر تبر به دست از خانه بیرون آمد ، اما با دیدن غول از وحشت شروع به لرزیدن کرد .

جک از ساقه پایین پرید ، تبر را قاپید و شروع به شکستن ساقه لوبیا کرد . گرومب ! ساقه لوبیا سرنگون شد و غول را هم با خود به زمین انداخت . جک با دیدن گریه مادرش خیلی ناراحت شد . از آن روز به بعد جک با همه توان خود شروع به کار کرد و در نتیجه مادرش خیلی خوشحال شد .بیشتر روزها صدای آنها از کشتزار بگوش می رسید که همراه تغمه زیبای چنگ آواز می خواندند .

مرغ جادویی همچنان تخم طلا می گذاشت و جک و مادرش دیگر فقیر نبودند . با گذشت سالها ، جک بزرگتر شد و نظر شاهزاده خانم زیبایی را به خودش جلب کرد . وقتی شاهزاده خانم موافقت کرد که با او ازدواج کند جک نمی توانست بخت و اقبال خودش را باور کند . اکنون جک نه فقط یک مرغ جادویی و یک چنگ داشت که آهنگهای دلنواز می تواخت ، بلکه یک شاهزاده خانم هم ، همسرش شده بود !

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:30

آموزش تهیه اسنک گیاهی رژیمی

آموزش تهیه اسنک گیاهی رژیمی 

در این مطلب آموزش تهیه اسنک گیاهی که یک پیش غذا است را برای شما اماده کرده ایم . اگر شما هم جزو دسته گیاهخواران و عاشق اسنک هستید، نگران نباشید. در این مقاله طرز تهیه یک اسنک گیاهی خوش طعم را آموزش داده ایم.

آموزش تهیه اسنک گیاهی رژیمیمواد لازم برای اسنک گیاهی مخصوص گیاهخواران :

آموزش تهیه اسنک گیاهی رژیمیطرز تهیه اسنک گیاهی مخصوص گیاهخوارا:

گل کلم را چند دقیقه بخارپز می کنیم به حدی که کاملا نرم نشود.گوجه فرنگی های خرد شده و ادویه را اضافه می کنیم و تفت مختصری می دهیم.شعله را خاموش و سس را اضافه می کنیم.قارچ ها را برش می دهیم و در کره به همراه کمی نمک و آبلیمو تفت می دهیم.فلفل دلمه خردشده و پیاز داغ را اضافه می کنیم.

آموزش تهیه اسنک گیاهی رژیمیصفحات ساندویچ ساز را با کره چرب می کنیم و سپس دستگاه را روشن می کنیم تا داغ شود.نان همبرگری را از وسط کامل برش می دهیم، کمی از خمیر آن را خارج می کنیم.یک ورقه پنیر می گذاریم و مواد را رویش می ریزیم و دوباره یک ورقه پنیر و برش بعدی نان را می گذاریم سپس در دستگاه را می بندیم تا آماده شود.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 239 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:27

طرز تهیه شپردز پای کشور انگلستان

طرز تهیه شپردز پای کشور انگلستان 

این غذا در هر کشوری به یک نام خوانده می شود . بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد و اگر آنرا امتحان کنید حتما طرفدارش می شوید . یکی از غذاهای سنتی است که در هر کشوری به یک نام رایج است. من چند سال پیش آن را امتحانش کردم و الان یکی از غذاهای ثابت منوی من شده است.

اگر انگلیسیتون خوب نیست، “شِپِرد” یعنی چوپان و به این دلیل این پای، این نام را به خودش گرفته که این غذا در اصل از گوشت تشکیل شده است.یک غذای اصیل انگلیسی که در تمام نقاط این کشور مورد توجه بوده و طرفداران بسیاری دارد. این غذا به خاطر غنای پروتئین و سبزیجات به همراه نشاسته به عنوان یک غذای مقوی و سالم محسوب شده.

طرز تهیه شپردز پای کشور انگلستانو می تواند به راحتی در برنامه غذایی مان گنجانده شود. این غذا در 30 دقیقه درست می شود و با این مقدار مواد می توانید برای 4 نفر شپردزپای درست کنید.رسپی های زیادی برای شپردز پای هست و من مدلهای مختلف آن را امتحان کردم ولی امروز مدلی را آموزش می دهم که رژیمی باشد و چربی و روغن و کره و پنیر از آن حذف شده است.

مواد لازم برای شپردز پای :

طرز تهیه شپردز پای کشور انگلستانطرز تهیه شپردز پای :

از قبل فر را با حرارت 220 درجه سانتی گراد گرم کنید.در قابلمه ای روی حرارت بالا گوشت چرخ کرده را برای 4 تا 5 دقیقه بپزید، تا قهوه ای شود. پیاز و سیر را اضافه کنید و تا نرم شوند، حدود 4 دقیقه ی دیگر بپزید.آویشن خشک شده، سس کچاب و آرد را به آن اضافه کنید و با سایر مواد ترکیب کنید.

طرز تهیه شپردز پای کشور انگلستانسبزیجات و یک دوم پیمانه آب به مواد اضافه کنید و برای 3 دقیقه بپزید تا سبزیجات گرم شوند و آب غلیظ شود. بر روی آن ها نمک و فلفل بپاشید.ترکیب گوشت را در قالب (با گنجایش 8 پیمانه) بریزید. سپس پوره ی سیب زمینی را روی آن بریزید و با چنگال روی آن طرح بیاندازید.قالب را برای 10 تا 15 دقیقه در فر قرار دهید و بپزید تا سیب زمینی کمی قهوه ای شود.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:27

مقابله با صداهایی که درون مغز ما هستند

مقابله با صداهایی که درون مغز ما هستند 

همیشه صداها و افکار و نجواهایی درون ذهن ما هستند به گونه ای که بعضی موارد ما از بودن این صداها خسته می شویم . سر و صدای ذهن آن زمزمه‌های مداومی است که در ذهن خود می‌شنوید و هیچوقت قطع نمی‌شوند. درواقع مکالمه درونی است که بی‌وقفه در ذهن اتفاق می‌افتد.

ممکن است همیشه از این سروصدا آگاه نباشید چون به عادتی قدیمی و عمیق تبدیل شده و بخش طبیعی و لاینفک زندگی تلقی می‌شود.این صدا مثل یک صدای پس‌زمینه است که هیچوقت قطع نمی‌شود، از لحظه‌ای که صبح از خواب بیدار می‌شوید تا وقتی که شب به خواب می‌روید ادامه دارد.

گاهی‌اوقات حتی جلوی خوابیدن شما را هم می‌گیرد. یک نوع صدای درونی است که به طور مداوم هر چیزی را در زندگی‌تان، محیط اطرافتان و آدمهایی که با آنها ملاقات می‌کنید، تحلیل می‌کند. صدایی در سر است که مدام حرف می‌زند و حرف می‌زند.ذهن هم مدام همان افکار را تکرار می‌کند، مثل ضبط‌ صوتی که هیچوقت قطع نمی‌شود. اگر این افکار، افکاری مثبت باشند.

اشکالی ندارد. ولی بیشتر وقت‌ها این افکار منفی هستندکه باعث تشدید استرس، نگرانی، عصبانیت و خستگی در شما می‌شوند. آنها افکاری هستند که واقعاً هیچ نیازی به آنها ندارید.فکر کردن فعالیتی مثبت و مفید است که برای حل مشکلات، تحلیل کردن، مقایسه کردن، درس خواندن،برنامه ریختن به آن نیاز دارید.

ولی خیلی وقت‌ها ذهن به جاهایی می‌رود که خودش دوست دارد و توجه شما را درگیر مسائل جزئي و پیش‌پاافتاده می‌کند. فکر کردن بیخودی فقط زمان و انرژی شما را می‌گیرد.صدای ذهن چیست و چطور می‌توانید آن را تشخیص دهید: افکاری که مثل نوار با آهنگی یکنواخت تکرار می‌شوند.

فکر کردن دوباره به اتفاقات و موقعیت‌های قدیمی و تجسم دوباره‌ی ترس‌ها.زندگی کردن در گذشته یا آینده. این باعث می‌شود نتوانیم از زمان حال لذت ببریم. گذشته، گذشته است و‌ آینده محصول فکر و عمل امروزمان است. تنها زمانی که وجود دارد، اکنون است مونولوگ درونی وسواسی که آرامشمان را بر هم زده و ذهنمان را مشغول نگه می‌دارد.هیچوقت در زمان حال نیستید.

مقابله با صداهایی که درون مغز ما هستندهمیشه به چیزی دیگر فکر می‌کنید به جای اینکه روی کاری که آن لحظه انجام می‌دهید تمرکز کنید. اگر همیشه به چیزی دیگر فکر کنیم، هیچوقت از زمان حال لذت نخواهیم برد.

تحلیل مداوم موقعیت‌ها، واکنش‌ها و رفتارهای خودمان و دیگران. تحلیل گذشته، آینده، چیزهایی که نیاز دریم یا می‌خواهیم، روزمان، دیروزمان و گذشته دورمان. تقریباً تمام فکر کردن‌ها و رویاپردازی‌های غیرارادی نوعی صدای ذهن هستند. این نوعی صدای پس‌زمینه است که در همه کارهایمان اخلال ایجاد می‌کند.

بیشتر وقت‌ها این صدا خسته‌کننده است و باعث می‌شود بازده کاری‌مان پایین آمده و تنبل شویم. این مکالمه مداوم درونی چون حواس ما را از اتفاق‌هایی که در زمان حال می‌افتد پرت می‌کند، باعث می‌شود موقعیت‌هایمان را هم از دست بدهیم.ذهن ابزاری بسیار مفید است ولی باید تحت کنترل باشد.

به نظرتان عالی نیست اگر می‌توانستیم طوری باشیم که هروقت خودمان خواستیم فکر کنیم، مثلاً وقتی می‌خواهیم مشکلی را حل کنیم یا برنامه‌ریزی کنیم و بعد می‌توانستیم ذهنمان را خاموش کنیم؟خاموش کردن ذهن نوعی آرامش درونی می‌آورد.

این همان چیزی است که همه سنت‌ها و آموزه‌های معنوی از دیرباز به دنبال آن بوده‌اند و برای کسانیکه به دنبال معنویات هستند و می‌خواهند زندگی‌شان را ارتقا دهند بسیار مفید است.یک لحظه دست از خواندن بکشید و ببینید می‌توانید ذهنتان را خاموش کنید؟

دست از فکر کردن بکشید ، ببینید چه اتفاقی می‌افتد.متوجه می‌شوید که دارید به متوقف کردن فکر کردنتان فکر می‌کنید و این یعنی هنوز دارید فکر می‌کنید. بعد از چند لحظه احتمالاً یادتان می‌رود که هدفتان کنترل افکارتان بوده و ذهنتان به فعالیت قطع‌نشدنی خود ادامه می‌دهد.

این نشان می‌دهد که ذهن تا چه اندازه بی‌قرار است و هیچ قانونی نمی‌پذیرد.گاهی‌اوقات در موارد نادر به لحظه‌ای آرامش درونی دست پیدا می‌کنید، بدون هیچ صدایی در ذهنتان.

مقابله با صداهایی که درون مغز ما هستنداین به صورت غیرارادی اتفاق می‌افتد، وقتی توجهتان به یک فعالیت بسیار جذاب یا تماشای یک منظره بسیارزیبا معطوف می‌شود.خاموش کردن ارادی ذهن، یعنی هر زمان که بخواهید، با کتاب خواندن به دست نمی‌آید. این توانایی به تدریج و با گذراندن تمرینات تمرکز و مدیتیشن ایجاد می‌شود.

ولی خیلی‌ها ممکن است بگویند که مدیتیشن انجام می‌دهند ولی نمی‌توانند ذهنشان را آرام کند. اگر قدرت تمرکز ضعیف باشد، ذهن خیلی ساده از فکری به فکر دیگر غوطه می‌خورد، پس چطور می‌توان مدیتیشن کرد؟ می‌نشینید که مدیتیشن کنید ولی اینکه اجازه بدهید ذهنتان هر جا که می‌خواهد برود و هر چیزی که می‌خواهد را تجسم کند مدیتیشن نیست.

به همین دلیل است که اول باید درجاتی از توانایی تمرکز را به دست آورید تا بتوانید مدیتیشن کردن را شروع کنید.وقتی قدرت تمرکزتان قوی‌تر شد، می‌توانید بدون کلمات،تصاویر و افکار ذهنی مدیتیشن کنید. آنوقت آرامش درونی‌تان ابتدا در زمان مدیتیشن و بعد در کل زندگی موقع کار کردن، خواندن، حرف زدن و هر کار دیگری به تدریج بیشتر و عمیق‌تر می‌شود.

آنوقت صداهای ذهنی کمتر و کمتر شده و به تدریج قطع می‌شوند.البته این وضعیت باعث نمی‌شود که نتوانید فکر کنید، برعکس، وقتی لازم باشد که فکر کنید، بسیار واضح و روشن فکر خواهید کرد. ذهنتان هوشیارتر، متمرکزتر و قوی‌تر خواهد شد. آنوقت می‌توانید هروقت خواستید ذهنتان را روشن یا خاموش کنید.

بیشتر افراد وقتی می‌خواهند به یک چیز خاص فکر کنند، حتی بعد از رسیدن به یک نتیجه یا پیدا کردن راه‌حل هم نمی‌توانند آن فکر را متوقف کنند. ذهنشان به فکر کردن درمورد آن موضوع خاص همچنان ادامه می‌دهد. مثل یک نوار خراب می‌ماند که یک آهنگ را مدام تکرار می‌کند.

به همیندلیل خیلی مهم است که یاد بگیرید چطور فکرتان را متوقف کنید.خاموش کردن صدای ذهن به معنی آرامش درونی است. این باعث می‌شود انرژی ذهنی زیادی را ذخیره کنید و دیگر زمانتان را برای فکر کردن به مسائل جزئي و پیش‌پاافتاده تلف نکنید.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:27

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

همه ساله در سراسر جهان جشن های رنگی برگزار می شود . یعنی مردم گرد هم جمع می شوند و به هم رنگ می پاشند , در این مطلب برای شما چند نمونه از این فستیوال ها را به نمایش گذاشته ایم.

فستیوال هولی یا جشن رنگها در هندوستان

جشن هولی یا “جشن رنگ‌ها” نام مراسمی است که هرساله، اوایل ماه مارس میلادی و مقارن با شروع فصل بهار در کشور هندوستان برگزار می‌شود. مردم در این زمان که مطابق تقویم هندی تعطیل رسمی است، پایان زمستان و آغاز بهار طبیعت را جشن می‌گیرند.

هولی یک جشنواره مذهبی بهاره است که توسط هندوان برگزار می‌شود. هولی به جشنوارهٔ رنگ‌ها نیز معروف است. در این جشن بر اساس یک سنت قدیمی، اهالی هر منطقه با پاشیدن آب و رنگدانه‌های مخصوص به سوی یکدیگر و نیز اجرای موسیقی و رقص، به سرور و پای‌کوبی می‌پردازند.

در این آیین شاد، همهٔ افراد اعم از زن و مرد و پیر و جوان شرکت می‌کنند و باور دارند که با فرارسیدن بهار، بار دیگر روشنایی بر تاریکی و خوبی بر بدی پیروز شده ‌است. در هندوستان، نپال و پاکستان و کشورهایی که جمعیت هندو در آن به چشم می‌خورد این جشن برگزار می‌شود.

بزرگترین جشن برای هولی در منطقه‌ای به نام براج اتفاق می‌افتد که به کریشنا خدای هندو مرتبط است. ماتورا، ویرینداوان، نانداگوان و براسانا. این مکان‌ها در طول جشن مقصد گردشگران بسیاری است.

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال رنگ ها در سراسر جهان 

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

عکس هایی از جشنواره رنگ ها در سراسر جهان 

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر دنیا

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های جالب

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

جشنواره رنگ ها در سراسر جهان 

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

جشنواره رنگ ها در سراسر جهان 

جوانان یونانی در شهر ساحلی گالاکسیدی برای ساعاتی به دوران کودکی خود برگشتند و با پودرهای رنگی به یکدیگر حمله کردند. قدمت این مراسم سنتی به بیش از یک قرن پیش برمی گردد. این جشنواره بی شباهت به جشن هولی هندوها نیست.

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

جشنواره رنگ ها در سراسر جهان 

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

جشنواره رنگ ها در سراسر جهان 

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

جشنواره رنگ ها در سراسر جهان 

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

پایان زمستان با جشنواره آتش و یخ در ژاپن

مردم ژاپن مطابق سنت هر ساله، پایان زمستان را با برگزاری جشنواره آتش و یخ جشن می گیرند. در این مراسم، مردان با مشعل هایی آتشین در دست، در یک عبادتگاه کوهستانی حضور می یابند.

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

جشنواره رنگ ها در سراسر جهان 

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

جشنواره رنگ ها در سراسر جهان 

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 228 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:16

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید 

سوپر استارهای با ارزش جهان طرفداران بسیاری دارند به گونه ای که هواداران ان ها حاضرند برای ستاره مورد علاقه شان پول زیادی خرج کنند.شاید برایتان عجیب و مسخره به نظر آید اما افرادی هستند که آنقدر عاشق ستاره مورد علاقه شان اند که حتی یک تکه از دارایی های آنها هم برایشان ارزشمند است و حاضرند هزاران دلار بابت اش خرج کنند.

در اینجا عجیب ترین اشیا ستاره ها که توسط خودشان یا حتی یابنده آنها به مزایده گذاشته و با قیمت های بالایی فروخته شده اند، را به شما معرفی می کنیم.

دندان و موهای کوری هایم

دندان آسیاب کوری هایم یکی از نخستین نمونه های عجیب و غریبی بود که به صورت آنلاین به فروش رسید. او دندانش کشیده اش را در «eBay» به اشتراک گذاشت اما این سایت به دلیل این که فروش اعضای بدن در تضاد با قوانین شان بود، آن را رد کرد.

اما این کار نتوانست هایم را از فروش دندانش منصرف کند. او این بار علاوه بر دندان، دسته ای از موهایش را نیز در سایت دیگری قرار داد و آنها را به قیمت نامعلومی فروخت. 

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید

نان تست جاستین تیمبرلیک، 3154 دلار

مواد غذایی هیچوقت سرمایه خوبی نمی شوند اما زمانی که یک طرفدار 19 ساله جاستین تیمبرلیک که گویا پول پارو می کند، باقیمانده صبحانه جاستین را به قیمت 3000 دلار خرید، عقیده خیلی ها را تغییر داد. البته این داد و ستد که به شدت غیر منطقی به نظر می رسد تنها یک فایده داشت و آن این که تمام پولش به خیریه تعلق گرفت.

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید

نفس جولی پیت، 523 دلار

محبوبیت آنجلینا جولی و برد پیت غیر قابل انکار است اما دیوانه هایی هم پیدا می شوند که بابت هوایی که جولی و برد پیت در آن نفس کشیده اند، پول گزافی بپردازند. یکی از هواداران این دو ستاره هالیوودی بطری که در نزدیکی آن دو قرار داشت را به قیمت بالایی خرید.

آنجلینا و برد حتی این بطری را لمس هم نکرده بودند اما همین که احتمال وجود دی اکسید کربن ناشی از نفس کشیدن آنها در بطری وجود داشت، برای خریدار کافی بود تا 523 دلار بابت آن بپردازد.

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید

دستمال اسکارلت جوهانسون، 5300 دلار

در سال 2008، اسکارلت جوهانسون در حالی که سرما خورده بود، در برنامه «The Tonight Show with Jay Leno» شرکت کرد. او در حین این برنامه چند بار عطسه و بینی خود را با دستمالی پاک کرد. او در نهایت این دستمال را به قیمت 5000 دلار فروخت و تمام پولش را وقف خیریه کرد.

شاید این داد و ستد برایتان احمقانه به نظر رسد اما لااقل صرف یک کار خیر شد.

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید

ساندیچ تخم مرغ بریتنی اسپیرز، 520 دلار

بریتنی اسپیرز جزو آن دسته از ستاره هایی است که همیشه اشیا مصرفی خود را به مزایده می گذارد. اما یکی از عجیب ترین حراج های او در سال 2006، زمانی که او در هتلی ساکن بود، اتفاق افتاد. واقعیت از این قرار است که او کمی از تخم مرغ خود را روی میز صبحانه اش در بقشاب باقی گذاشت و همین باعث شد که یابنده آن 520 دلار نصیب اش شود.

شاید فکر کنید که ته مانده غذایتان تنها به درد سطل زباله می خورد اما اگر شما هم شهرتی مانند بریتنی داشتید، همه چیز فرق می کرد.

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید

بیبی چک بریتنی اسپیرز، 5000 دلار

در سال 2005 فردی بیبی چک بریتنی را به قیمت 5000 دلار، که از دستشویی سرویس بهداشتی اش پیدا شده بود، خرید. خوشبختانه فردی که این پول را به دست آورد، آن را صرف خیریه کرد. مطمئنا حتی اگر هیچ کسی از این داد و ستد راضی نباشد، خیریه ها راضی و خشنودند.

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید

گیس موی ویلی نلسون، 37000 دلار

در سال 1980، گیس ویلی نلسون گیس هایش را برید و آنها را به عنوان هدیه به وایلون جنینگز، موسیقیدان آمریکایی که موفق به ترک مواد مخدر شد، داد. بعدها، یعنی در سال 2014، این گیس مشهور به قیمت 37000 دلار به فروش رسید.

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید

توپ پینگ پنگ ویل ویتون، 1100 دلار

یک بار ویل ویتون برای این که انبار خود را خلوت کند، برخی از لوازم خود را در سایت «ebay» به حراج گذاشت که در آن میان توپ پینگ پنگ او نیز وجود داشت. شاید اگر شما بودید هیچ وقت نمی توانستید توپ مصرف شده پینگ پنگ خود را به مزایده بگذارید اما ویل موفق شد آن را به قیمت 1100 دلار بفروشد.

البته باز هم همان داستان تکراری اتفاق افتاد و ویل ویتون پول حاصل از آن را وقف خیره کرد.

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید

سنگ کلیه ویلیام شاتنر، 25000 دلار

ویلیام شاتنر در سال 2005 به دلیل داشتن سنگ کلیه، در بیمارستان بستری شد. او می گوید که این سنگ آنقدر بزرگ بود که در یک حلقه ازدواج جای می گرفت. پس از عمل جراحی، سنگ کلیه او توسط « Golden Palace» که اشیا ستاره ها را جمع آوری می کرد، به قیمت 25000 دلار خریداری شد.

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید

ناخن مصنوعی لیدی گاگا، 13000 دلار

در سال 2013 بود که یکی از ناخن های مصنوعی لیدی گاگا در پشت صحنه یکی از اجراهایش پیدا و به قیمت 13000 دلار فروخته شد. به نظر شما یک عدد ناخن، آن هم از نوع مصنوعی اش که مملو از باکتری های بیماری زاست، چه فایده ای می تواند برای خریدار آن داشته باشد.

سوپراستارهای با ارزش دنیا را بشناسید

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:16

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

دختران بلغارستانی در پارکی گرد هم می ایند و همسران خود را در ان پیدا میکنند و جشن عروسی شان در انجا برگزار میشود .گروهی از دختران دم بخت در سال چندین بار در گردهمایی “کالادژی”ها که در پارک موسوم به “بازار عروس” بلغارستان برای یافتن همسر برگزار می‌شود حضور می‌یابند تا از میان پسرانی که آنها هم به دنبال همسر هستند زوج مناسب خود را پیدا کنند.

پسرانی که به گردهمایی”کالادژی” می‌آیند معمولا به کسانی که همسر آینده‌شان را به آنها معرفی می‌کنند رقمی نزدیک به ۷ هزار دلار پرداخت می‌کنند که این مبلغ بسته به سن و مطلقه بودن یا نبودن دختر تغییر می‌کند.مردم این منطقه از شهروندان رومانی الاصل و مسیحیان ارتودوکسی هستند که روابط دختر و پسر پیش از ازدواج را محدود می‌کنند.

“کلادژی”ها از قدیم مسگر بوده اند. آنها اجازه نمی دهند دخترانشان بعد از ۱۵ سالگی به مدرسه بروند و آنها را خیلی زود به خانه بخت می‌فرستند.“یوردانوف دینکو” 23 ساله یکی از کسانی است که در یک روز سرد و ابری در بلغارستان به گردهمایی “کالای دژی”ها می‌رود. اگر همه چیز خوب پیش برود، او با پدر دختر بر سر مخارج صحبت خواهد کرد.

“دینکو” با تلفن با “واسلینا پتروفا” صحبت کرده است. او می‌گوید: “ما با تلفن آشنا شدیم و او می‌داند که من به او علاقه دارم. ما دنبال یک رابطه جدی هستیم.” میتکو کوستادینوف هم ۳۳ سال دارد. او پس از ازدواج ناموفق خود به دنبال همسر می‌گردد اما از این گردهمایی سالانه چندان راضی نیست.

او می‌گوید: “من این سنت را دوست ندارم. چرا باید برای همسرم هزینه‌ای بپردازم؟ این احمقانه است. او که حیوان نیست.” با این حال او حاضر است ۱۴۰۰ دلار هزینه کند. عکاس شبکه خبری فرانسه از این گردهمایی عکاسی کرده است.

عکس های دیدنی از بازار جالب عروس ها در این کشور را در زیر مشاهده می کنید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

بازار جالب عروس ها در کشور بلغارستان ببینید

 

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 316 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:16

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

دولچه اند گابانا یکی از برترین برندهای معروف مد در دنیا است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد . این برند برای همه رده های سنی فعالیت می کند . در این مطلب تصاویر کودکان مدل در برند Dolce & Gabbana را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکسهای مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

تصاویر مدلهای لباس کودکان خوش تیپ

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

مدل لباس کودک

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

جدیدترین مدل لباس کودک

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

زیباترین عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

مدل شیک لباس کودکان خوش تیپ

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

مدلهای زیبای لباس کودکان خوش تیپ

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

 لباس های شیک کودکان

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکسهای جدید و شیک مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

گالری عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

مدل لباس کودکان زیبا

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

جدیدترین عکس های لباس کودکان خوشگل

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکس کودکان مدل لباس

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

مدل لباس کودکانه دخترانه

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

مدل لباس کودک پسرانه

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکس مدل لباس برای بچه ها

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکس مدل لباس

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

مدل لباس جدید کودکان

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکس مدل لباس زیبای کودک

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

مدل لباس دخترانه

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

عکسهای مدل لباس بچگانه

عکس مدل لباس کودکان خوش تیپ

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 521 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 4:42

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا 

برترین دانشگاه های دنیا به طبع هزینه بالایی نیز دارند , افراد به امید آینده روشن تر وارد این دانشگاه ها میشوند و در انتها هزینه ای که داده اند تبدیل به دانش و کسب شغل می گردد . نگاهی بر لیست گرانترین دانشگاه‌های جهان نشان می‌دهد که دانشگاه‌هایی چون هاروارد، ییل، MIT و یا حتی آکسفورد در این لیست جایی نداشته و دانشگاه‌های کم نام و نشان در این لیست خودنمایی می‌کنند.

به نظر می‌رسد نیویورک مقصد کسانی است که حاضرند دلارهای سبز خود را بابت دریافت مدرک در جهان هزینه نمایند. این ایالات اکنون به مرکز تجمع دانشگاه‌های لوکس با شهریه‌های بسیار بالایی تبدیل شده که شنیدن ارقام آن نیز بسیاری را میخکوب می‌کند!

تامین هزینه‌های دانشگاه از طریق دریافت شهریه در حالی به یکی از منابع اصلی درآمد در مراکز آموزش عالی تبدیل شده است که میزان شهریه دانشگاه‌های امریکا در 36 سال گذشته بیش از 12 برابر شده است. در ادامه لیست گرانترین دانشگاه‌های جهان به ترتیب میزان شهریه سالانه مشاهده می‌شود.

این رتبه بندی بر اساس میزان شهریه‌ دریافتی از دانشجویان غیر تحصیلات تکمیلی خود در سال تحصیلی 14-2013 بوده است.

کالج سارا لارنس ( Sarah Lawrence College)

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا

موقعیت مکانی: نیویورک- امریکا
کل هزینه‌های تحصیل: 63200 دلار
رشد هزینه‌ها نسبت به سال قبل: 3.8 درصد

این کالج شاید شهرت دانشگاهی مانند هاروارد را نداشته باشد، اما از نظر شهریه دریافتی، سرامد دانشگاه‌های جهان بوده و شهرت خود را از این راه جهانی کرده است. مدت زیادی از زمان تاسیس این دانشگاه (1926) نگذشته است، اما قوانین سفت و سخت آموزشی این دانشگاه در جهان زبان زد است.

نسبت پایین دانشجو به استاد و سرفصل‌های شخصی برای دانشجویان از ویژگی‌های اصلی این دانشگاه به شمار می‌رود.

کالج هاروی مود (Harvey Mudd College)

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا

موقعیت مکانی: کالیفرنیا- امریکا

میزان شهریه: 61600 دلار
رشد هزینه‌ها نسبت به سال قبل: 4.7 درصد

جدای از نام عجیب و غریب این دانشگاه، گذشتن از در ورودی آن برای تحصیل بیش از 61 هزار دلار در سال هزینه در بر خواهد داشت. این دانشگاه 83 عضو هیات علمی و 807 دانشجوی غیرتحصیلات تکمیلی دارد. این دانشگاه در سال 1955 تاسیس و با بسیاری از دانشگاه‌های کالیفرنیا ارتباط نزدیکی در استفاده از امکانات و تبادل دانشجو دارد.

دانشگاه نیویورک (New York University)

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا

موقعیت مکانی: نیویورک- امریکا
میزان شهریه: 61500 دلار
رشد هزینه‌ها نسبت به سال قبل: 3.8 درصد

این دانشگاه که در سال 1831 تاسیس شده است، یکی از بزرگترین موسسات غیرانتفاعی فعال در آموزش عالی جهان به شمار می‌رود. این دانشگاه تاکنون 36 برنده نوبل را از میان دانشجویان خود به جهان معرفی نموده و در حال حاضر بیش از 6500 عضو هیات علمی دارد.

دانشجویان مقطع تحصیلات غیرتکمیلی این دانشگاه که بیش از 50 هزار نفر هستند، باید سالانه از 61 هزار دلار برای تحصیل در این دانشگاه هزینه پرداخت نمایند.

دانشگاه کلمبیا (Columbia University)

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا

موقعیت مکانی: نیویورک- امریکا
میزان شهریه: 61100 دلار
رشد هزینه‌ها نسبت به سال قبل: 3.4 درصد

دانشگاه کلمبیا که در سال 1754 تاسیس شده، قدیمی‌ترین دانشگاه نیویورک و پنجمین دانشگاه قدیمی امریکا به شمار رفته و بیش از 3700 نفر کارمند و 56 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی دارد. در سال 2013 بیش از 9 میلیارد دلار کمک‌های پولی و دارایی‌های غیرپولی وقف این دانشگاه شده است.

کالج دارتموث (Dartmouth College)

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا

موقعیت مکانی: نیوهمپشایر- امریکا
میزان شهریه: 60200 دلار
رشد هزینه‌ها نسبت به سال قبل: 3.8 درصد

این دانشگاه جزو قدیمی‌ترین مراکز علمی جهان به شمار رفته و در سال 1769 بنیان گذاشته شده است. هدایا و وقفیات دریافتی کالج دارتموث در سال 2013 بیش از 4.5 میلیارد دلار ارزشگذاری شده است. شهریه 60 هزار دلاری نیز سبب نشده تا 13 هزار دانشجوی این دانشگاه از تحصیل صرف نظر کنند!

دانشگاه وسلین (Wesleyan University)

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا

موقعیت مکانی: کنتیکت- امریکا
میزان شهریه: 60200 دلار
رشد هزینه‌ها نسبت به سال قبل: 2.9 درصد

دانشگاه خصوصی وسلین که در سال 1831 تاسیس شده است، همانند تاریخ گران خود، هزینه‌های همسطحی را نیز برای تحصیل از دانشجویان خود دریافت می‌کند!

دانشگاه شیکاگو (Chicago University)

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا

موقعیت مکانی: ایلینوی- امریکا
میزان شهریه: 60000 دلار
رشد هزینه‌ها نسبت به سال قبل: 4.1 درصد

دانشگاه شیکاگو در سال 1890 تاسیس و یکی از دانشگاه‌هایی است که بیشترین میزان اعانات و وقف‌ها را جذب می‌نماید. هدایا و وقفیات این دانشگاه در سال 2013 بالغ بر 7.4 میلیارد دلار گزارش شده است. تا کنون 89 برنده جایزه نوبل از میان فارغ التحصیلان دانشگاه شیکاگو برگزیده شده‌ که بیشترین تعداد در میان تمام دانشگاه‌های جهان به شمار می‌رود.


دانشگاه کلارمونت مک‌کنا (Claremont McKenna University)

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا

موقعیت مکانی: کالیفرنیا- امریکا
شهریه: 60000 دلار
رشد هزینه‌ها نسبت به سال قبل: 3.5 درصد

این دانشگاه که در سال 1946 تاسیس شده، به سخت‌گیری‌های آموزشی در امریکا شهره است. دانشجویان این دانشگاه علاوه بر دروس رشته تخصصی خود، باید دو درس مربوط به علوم، دو درس علوم انسانی و سه درس علوم اجتماعی را بگذرانند.


کالج برد (Bard College)

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا

موقعیت مکانی: نیویورک- امریکا
شهریه: 59800 دلار
رشد هزینه‌ها نسبت به سال قبل: 3.5 درصد

این کالج در سال 1860 پایه گذاری شده و اکنون نسبت دانشجو به استاد در آن برابر با 10 است. این دانشگاه در سال 2014 از نظر «بهترین تجربه کلاسی» و «بهترین تجربه دانشگاهی» رتبه اول را در میان دانشگاه‌های امریکا کسب نموده و به عنوان یک دانشگاه سبز و دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود.

این دانشگاه از نظر سخت گیری‌های آموزشی در میان دانشگاه‌های امریکا در جایگاه یازدهم قرار دارد.

کالج ترینیتی (Trinity College)

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا

موقعیت مکانی: کنتیکت- امریکا
شهریه: 59800 دلار
رشد هزینه‌ها نسبت به سال قبل: 4 درصد

این دانشگاه از جمله قدیمی ترین مراکز آموزش عالی در امریکا به شمار رفته و تاسیس به سال 1823 است. علیرغم هزینه‌های هنگفت تحصیل، این دانشگاه توفیق چندانی در رتبه بندی‌های مختلف دانشگاهی کسب نکرده و مجله فوربز این دانشگاه را در رتبه 75 قرار داده است. اعانات و هدایای دریافتی این دانشگاه در سال 2013 نیز برابر با 543 میلیون دلار بوده است.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 340 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 4:42

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

این جزیره ها با زیبایی بی نظیری که دارند توجه هر گردشگری را جلب می کنند . جزیره های با شکوه و زیبای جهان را در این مطلب برای شما به نمایش گذاشته ایم . کسانی که شیفته مسافرت هستند از هر جزیره‌ای استقبال خواهند کرد، اما سلیقه ماجراجوها کمی متفاوت است.

جزیره مائوئی (Maui) دومین جزایر از جزایر هشت‌گانه هاوایی آمریکا در اقیانوس آرام است که امسال به رده نخست بهترین جزایر جهان از نگاه پایگاه اینترنتی TripAdvisor صعود کرده است.

سال گذشته جزایر تورکس و کایکوس (Turks and Caicos) واقع است در دریای کارائیب در جنوب شرق باهاما در جایگاه اول قرار داشت. جولی کاستینا، از اعضای پایگاه تریپ ادوایزر می‌گوید: «علاوه بر طبیعت بکر جزیره، امکانات رفاهی جزیره مانند رستوران و هتل و جذابیت‌های گردشگری آن نیز حائز اهمیت است.» جزیره سانتورینی یونان نیز از جایگاه چهارم در سال گذشته میلادی به جایگاه دوم صعود کرد.

در ادامه با 10 جزیره برتر جهان آشنا خواهید شد.

10. جزیره فرناندو دو نورون‌ها – برزیل

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

تعداد گردشگرانی که هر ساله می‌توانند به این جزیره سفر کنند، محدود است. نام جزیره در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و برای دریافت مجوز ورود به این جزیره باید کمی خوش شانس بود!

9. جزیره بورا بورا – پُلی نِزی فرانسه

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

پلی نزی فرانسه یکی از قلمروهای فرا دریایی فرانسه در بخش جنوبی اقیانوس آرام، جنوب جزایر کرولاین و شرق جزایر کوک است. این جزیره به سواحل سفید رنگ و تالاب‌های نیلگون خود مشهور است. دومین سال متوالی است که بورا بورا در فهرست 10 جزیره برتر قرار می‌گیرد.

8. پوکت – تایلند

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

گرچه جزیره «کو تائو» تایلند امسال موفق نشد در فهرست 10 جزیره برتر جهان جای بگیرد، اما جزیره‌ای دیگر از این کشور در فهرست جای گرفت. جزیره پوکت با ساختار و طبیعت زیبای خود توجه هر بیننده‌ای را به خود معطوف می‌کند.

7. موریس – آفریقا

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

موریس کشوری جزیره‌ای در جنوب غربی اقیانوس هند است که در حدود ۹۰۰ کیلومتری شرق ماداگاسکار واقع شده است. این جمهوری به جز جزیره موریس شامل جزیره‌های سنت برندون و رودریگوئس و جزایر آگالگا نیز می‌شود.

گفتنی است رضاشاه پهلوی در سال ۱۹۴۱ میلادی به درخواست بریتانیا از سمت خود کناره‌گیری کرد و توسط نیروهای بریتانیایی از بندرعباس به جزیرهٔ موریس تبعید شد.

سپس وی به شهر ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی منتقل شد و در همان‌جا در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۲۳ درگذشت. جزیره موریس در سال 2013 به عنوان جذاب‌ترین مقصد گردشگری آفریقا معرفی شد، اما این جزیره هنوز هم چندان شناخته شده نیست.

6. مایورکا – اسپانیا

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

مایورکا جزیره‌ای واقع در دریای مدیترانه در شرق اسپانیا است. خوآن میرو، نقاشی اسپانیایی، شیفته رنگ آبی مدیترانه و درخشش این جزیره زیبا شده بود؛ این جزیره اما امروزه مقصد بسیاری از گردشگران اروپایی نیز هست.

5. جزیره بالی – اندونزی

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

بالی جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی که از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌رود. این جزیره دارای مناطق مختلفی است که از معروف‌ترین نقاط آن کوتا و اوبود را می‌توان نام برد.

در شمال و جنوب کوه‌های مرکزی این جزیره زمین‌های بسیاری حاصلخیزی برای کشاورزی وجود دارد که از آن برای کاشت برنج استفاده می‌کنند. مزارع پلکانی برنج بالی خود شهرت جهانی داشته و در یونسکو نیز به ثبت رسیده است. سواحل بالی واقعا تماشایی هستند.

4. پرُوویدِنسیالِس – جزایر تورکس و کایکوس

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

این جزیره مختصرا «پرُوو» نامیده می‌شود و در شمال غربی تورکس و کایکوس واقع شده است. پروو دارای بیشترین امکانات رفاهی بین دیگرهای جزایر آن حوالی است.

3. جامائیکا

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

جامائیکا سال گذشته در فهرست 10 جزیره برتر قرار نداشت، اما امسال توانسته به رده سوم صعود کند. جامائیکا کشوری در دریای کارائیب و پایتخت آن کینگستون است. این کشور ۱۰.۹۹۰ کیلومتر مربع وسعت داشته و جمعیت آن در سال ۲۰۱۲ حدود ۲ میلیون و ۸۸۹ هزار نفر بود.

جامائیکا سومین کشور پرجمعیت انگلیسی‌زبان قاره آمریکا است و در سال ۱۹۶۲ استقلال خود را از بریتانیا به دست آورد.

2. سانتورینی – یونان

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

جزیره سانتورینی در دریای اژه یونان واقع شده و با نام ثِرا نیز شناخته می‌شود. این جزیره با جنوب شرقی یونان ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد و از گروه جزیره‌های کیکلادس است. گفتنی است جزیره سانتورینی از بقایای یک فعالیت آتش فشانی مهیب به وجود آمده و به روستاهای زیبایش نیز شهرت دارد.

1. مائوئی – هاوایی

چشم نوازترین و زیباترین جزیره های دنیا را ببینید

مائوئی بیش از 80 ساحل زیبا داشته و جمعیت آن حدود 131 هزار است. زیبایی‌های این جزیره آنقدر زیاد است که باعث شده در صدر فهرست «بهترین جزایر جهان» قرار گیرد.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 283 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 4:42

ساخت ساختمان های خلاقانه برای معماران چینی ممنوع

ساخت ساختمان های خلاقانه برای معماران چینی ممنوع

معمارهای چینی به ساختن ساختمان های جالب و خلاقانه شهرت دارند . بسیاری از بناهای جالب و چشم نواز در دنیا ساخته دست آنان است . اما از این پس معماران چینی از این پس مجبور خواهند بود تا خلاقیت کمتری داشته باشند.

براساس مقررات تازه ای که از سوی حزب حاکم بر جمهوری خلق چین وضع شده، ساخت بناهای “مضحک” و “با شکل عجیب” فاقد هویت یا جنبه فرهنگی ممنوع است. در عوض، این قانون از معماران می خواهد تا ساختمان هایی “اقتصادی، دوست دار محیط زیست و زیبا” بسازند.

ساخت ساختمان های خلاقانه برای معماران چینی ممنوع

رشد اقتصادی چین طی دهه های اخیر موجب رشد توسعه ساختمان هایی منحضر به فرد در این کشور شده، تا جایی که به آن لقب “زمین بازی معماران” را داده اند.

ساخت ساختمان های خلاقانه برای معماران چینی ممنوع

پکن پایتخت چین میزبان یکی از خاص ترین ساختمان های این کشور است: مقر اصلی شبکه CCTV که توسط معمار هلندی رم کولهاس طراحی شده و با لقب “شلوارهای بزرگ” توسط مردم محلی خطاب می شود.

ساخت ساختمان های خلاقانه برای معماران چینی ممنوع

دفتر اصلی روزنامه خلق نیز به نوبه خود جالب توجه است: ساختمانی بلند که هرچه به انتهای آن نزدیک می شویم باریک تر می شود.

ساخت ساختمان های خلاقانه برای معماران چینی ممنوع

این شهر ساختمان های جالب دیگری هم دارد؛ از نمایشگاه بین المللی آن که به شکل قوری ساخته شده تا ساختمان هایی شبیه به فضاپیما.

ساخت ساختمان های خلاقانه برای معماران چینی ممنوع

هائو دونگ، موسس شرکت معماری کراس باندریز در پکن در این باره گفته: “من از شنیدن این خبر شوکه نشدم. این قانون سمت و سوی مثبتی دارد، به ویژه در چین که بسیاری از ساختمان بدون توجه به کاربردشان، فقط برای متمایز بودن ساخته می شوند.”

ساخت ساختمان های خلاقانه برای معماران چینی ممنوع

به موجب این قانون، ساختمان هایی که مصالح کمتری در ساخت آنها بکار برود از حمایت بیشتری بهره مند می شوند. چشم انداز ترسیم شده برای یک دهه آینده این است که سی درصد از ساختمان های جدید به صورت آماده و از پیش ساخته شده به دست مشتریان برسد.

ساخت ساختمان های خلاقانه برای معماران چینی ممنوعچین با این راهبرد به دنبال تسهیل ساخت مسکن و ارزان نگه داشتن آن است. این قانون همچنین خواستار توقف توسعه شهرک هایی شده که در نواحی شهری ساخته می شوند و بین خود و باقی ساختمان ها حصار می کشند و عبور و مرور در آنها با هماهنگی با دربان انجام می شود.

قشر مرفه چین معمولا در چنین شهرک هایی زندگی می کنند. این قانون به تدریج برای شهرک های کنونی نیز اجرا می شود و هرگونه حصار یا دروازه اطراف آنها برچیده می شود.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 258 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:35

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی

به گزارش  مجله تفریحی پارس ناز یک عکاس رومانیایی به نام Mihaela Noroc در یک ماموریت عکاسی به 37 کشور جهان سفر کرده تا زنان زیبای متفاوتی را در دهه 20 زندگیشان عکاسی کند و نشان دهد که زیبایی، در چشمان کسی نهفته که به دنبال آن می‌گردد. او می‌گوید:

من جوانان بسیاری را می‌بینم که سعی می‌کنند کس دیگری باشند و به جای اینکه خودشان باشند و میراث و پیش زمینه فرهنگی خودشان را نگه دارند مدهای جهانی را دنبال می‌کنند. پیغامی که من می‌خواهم با اجرای این پروژه برسانم این است که اصل همیشه بهتر از یک کپی است.

اطلس زیبایی نام پروژه‌ایست که در آن ایده‌آل‌های زیبایی که به زنان در مجله‌های مد و زیبایی تحمیل می‌شود به چالش کشیده می‌شوند.او می‌گوید هنگامی که سفری به اتیوپی داشته، ایده این پروژه به ذهنش رسیده است.

در این کشور، زنان رسوم خود را بدون توجه به مدهای روز جهان دنبال کرده و زنده نگه می‌دارند: “من متوجه شدم که زیبایی، متفاوت بودن، خود بودن و زنده نگه داشتن میراث فرهنگی است.”زنانی که نوروک به آن‌ها مراجعه کرده به پروژه او واکنش‌های متفاوتی نشان داده، بعضی خوشحال و بعضی دیگر به سختی قانع شده‌اند تا در پروژه شرکت کنند.

او می‌گوید: “لحظات جالبی بود که من به بعضی از آن‌ها عکس‌هایم را نشان می‌دادم و آن‌ها باور نمی‌کردند که این عکس‌ها را من گرفته‌ام؛ هرچند این که خودم هم یک زن هستم کمک زیادی کرد. اوایل کار بسیار نگران بودم و تمامی مسائل را شخصی برداشت می‌کردم.

او ادامه می‌دهد:به نظر من زیبایی به معنای حفظ اصالت، فرهنگ، طبیعی بودن، صمیمی و خاص و قابل اعتماد بودن است، و لزوما به معنای لاغر و مُدگرا بودن نیست.” نوروک این پروژه را با استفاده از پس انداز‌های خود به اجرا درآورده اما حالا با کمبود بودجه مواجه شده

و به دنبال راه‌هایی می‌گردد تا کمک‌های مالی را برای ادامه دادن آن جمع آوری کند. او قصد دارد با دریافت کمک هزینه های سفرش عکس های بیشتری از سایر کشور های دنیا تهیه کند و سپس این عکس ها را با عنوان اطلس زیبایی به چاپ برساند.

مارامورس، رومانی

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


کولکا وَلی، پرو

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


سن فرانسیسکو، آمریکا

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


نصیرالملک، شیراز، ایران

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


دریای بالتیک

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


هارلم، نیویورک، آمریکا

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


استرالیا

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


فلات تبت، چین

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


آکسفورد، انگلستان

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


بوگوتا، کلمبیا

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


نیویورک، آمریکا

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


شمال رومانی

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


اکوادور

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


مائوری، نیوزیلند

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


سوماترا، اندونزی

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


شیراز، ایران

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


لیما، پرو

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


ماولامین، میانمار

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


دریای جاوه، اندونزی

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


تبیلیسی، گرجستان

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


اتیوپی

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


ریودژانیرو، برزیل

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


نصیرالملک، شیراز، ایران

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


تبت، چین

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


مارامورس، رومانی

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


کونکا، اکوادور

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


اومو ولی، اتیوپی

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


شیلی

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


پرو

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی


ادلین، کلمبیا

زیبایی دختران کشورها سوژه جالب عکاس رومانیایی

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 7:34

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار دانشجویی

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار دانشجویان

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

عکس خنده دار

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

گالری تصاویر خنده دار دانشجویی

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

جدیدترین تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر طنز دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

خنده دارترین کارهای طنز دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار دانشجویی امسال

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

عکس خنده دار ایرانی

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

عکس های طنز داشنجویان ایرانی

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر غذاهای دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

عکس روز

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

عکس دختر دانشجو

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

عکس پسر دانشجو

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

زندگی دانشجویی

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

عکس خنده دار از ماجراهای دانشجویی

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از اتفاق های دانشجویی

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر دانشجویی خنده دار

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

تصاویر خنده دار از کارهای جالب دانشجویی در ایران

مطالب مرتبط :

عکس های خنده دار از ماجراهای زندگی دانشجویی در ایران

عکس های خنده دار از زندگی دانشجویی در ایران

عکس های جالب از زندگی دانشجویی

عکس نوشته های خنده دار از زندگی دانشجویی

عکسهای خنده دار و جالب از شیطنت های دوران دانشجویی

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 305 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 7:34

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

روایت خواندنی مهراب قاسمخانی از روزگاری که محبت ها با “پدر سگ” و “کُپی اوغلی” همراه بود، ولی خیلی عمیق تر و دلچسب تر از این روز ها بود. در این پست مشخص است که در این سال ها علاوه بر اینکه نویان بزرگ شده، تغییرات دیگری در خود مهراب هم بوجود آمده است. تغییراتی محسوس در حجمِ مو و غلظتِ رنگِ تتو!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

مراحل تبدیل شدن یک پسر بچه آلمانی به یکی از سردارانِ کوروش کبیر.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

نیوشا ضیغمی برای شرکت در چالش عکس بدون آرایش هم باید به آتلیه برود! کلاً عکسی که در آتلیه گرفته نشود برایش اعتباری ندارد.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

نمایی از مراسم تجلیل از والیبالست ها بخاطر صعود به المپیک. همانطور که شاهد هستید قهرمانانمان اغذیه مورد نیاز خود را همراه با خود به مراسم آورده اند.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

حسام جان شما همان از فاصله ی دور عکس بگیر. سلفی نگیر! بگذار یقه هایت کامل در عکس بیافتند! بخاطر خودت میگوییم!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

شهین تسلیمی، شقایق فراهانی، پریسا روشنی و فهیمه رحیمی نیا در حاشیه یک افطاریِ هنری. خانمِ رحیمی نیا همسرِ بهزاد فراهانی و مادر گلشیفته، شقایق و آذرخشِ فراهانی است.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سلفی پدر و پسریِ عمو سیروس گرجستانی و آقازاده اش. در خانه ی سیروس گرجستانی میزان مصرف شامپو و همچنین برق خیلی پایین تر از میانگین مصرف مردمِ سوئیس است.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

الناز حبیبی و غولِ مرحله آخرِ میگو ها! والا میگو هایی که ما تابحال دیده ایم نهایتش اندازه یک انگشت دست بوده، این گودزیلا کجایش میگو است؟! شاخک ها را ببینید!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

محسن جان اگر شما یک رئال هیومن هستید، ما ترجیح میدهیم همان بارسا هیومن باشیم!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

و خداوند سگ را آفرید تا چاره ای باشد بر بی سوژگیِ چهره های ایرانی.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

امین حیایی با این عکس تمام تلاشش را کرده تا مرز های بدتیپی را جابجا کند و تا حدودی هم موفق بوده است.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

حامد کمیلی و دوستان در مسیر بازگشت از کارگاه رنگرزی.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سنگین ترین عکس این شماره، عکسی از اساتید تکرار نشدنی هنر کشور، یعنی استاد بابک بات و استاد احمد شاملو است. روحشان قرین آرامش.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

خاطره بازی مجید اسکندری گریمور توانای سینما با عکسی مربوط به پشت صحنه سریال نوستالژیک «هزار دستان» در کنار استاد محمدعلی کشاورز.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

هومن سیدی که این روز ها در چین به سر میبرد، به همراه آرش استیلاف شومن، بازیگر و کمدین محبوب و معروف ترین ایرانیِ مقیم چین و یکی دیگر از دوستانشان به یک رستوران کره ای رفته اند تا احتمالاً یک غذای تایلندی سفارش دهند!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

شاهرخ جان پس از اینکه تلفن عمومی را به پناه نشان دادی، مقداری صداقت، عشق، معرفت و انسانیت هم به او نشان بده. شاید در نسل آینده این ها هم دیگر یافت نشود.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

خودِ عباس هم میداند که عکس آتلیه ای اصلاً به او نمی آید، ولی خب مجبور است! یکی از شروط اصلی بازیگری در این دوره و زمانه است!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

مریم خانم حالا چون خودت آفِ بالای 50 به پستت خورده و لباس سفید و زرد خریده ای دلیل نمی‌شود مردم را هم به پوشیدن لباس تخم مرغی دعوت کنی! جای دارد از کیفِ مریم کاویانی که وظیفه ای حیاتی در این تصویر بر عهده دارد، تشکری ویژه بکنیم.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

شیلا خداداد در یک فروشگاه. نکته دیگری هم ندارد.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

به انتشار این جور عکس ها در اینستاگرام، “خودزنیِ نوستالژیک” میگویند.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

عارف لرستانی در ادامه تور روسیه گردی اش بر سر مزار استانیسلاوسکی حاضر شد و این عکس یادگاری را گرفت. عارف جان هوای مسکو سرد است، بهتر است میزان سطح تماس بدنت با هوای سرد روسیه را کمی کاهش بدهی. بهترین راهکار هم استفاده از کلاه است!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سلفی خندان نیما کرمی و همسر محترم در کنار برج میلاد.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سلفی سام قریبیان و پوریا شکیبایی. روح عمو خسروی نازنین همیشه شاد باشد.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

پارمیدا کوچولو، دختر نازنین آرزو افشار در حال فوت کردن شمع تولد دو سالگی اش. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای پارمیدای عزیز و همچنین آرزو خانم افشار.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

علی آقا کریمی در حال گرفتن سلفی در کنار سعید معروف، جواد رضویان، علی اوجی و امید حاجیلی و با حضور افتخاری نیمرخِ جذابِ مهراب قاسمخانی. عکسی که بعید است جدیداً گرفته شده باشد. چون سعید همراه تیم ملی در اردو است.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

عکس یادگاری مهران ضیغمی با ماموری که به شرطِ عکس اینستاگرام، کارشان را زیر سبیلی حل کرده است.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سلفی امید زندگانی با هم بازی کوچولویش در پشت صحنه کار جدیدشان.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

لیلا بلوکات در کنار بانوان عزیزان تحت حمایت یک مرکز خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی. تشکر ویژه داریم از لیلای خوش قلب که همیشه برای کار های خیر و پسندیده ای از این قبیل، وقت دارد.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

ممنون صادق جان. گل کاشتید

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سلفی سعید عزت اللهی و دوستان با تعداد زیادی گاو.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سلفی رضا شایا و میلاد باقری، دو تن از اعضای گروه دوست داشتنی دنگ شو در حال طبیعت گردی.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

آفرین سحر جان. همین طوری به دل نوشته هایت ادامه دهی میتوانی جای خالی ادگار آلن پو را در ادبیات جنایی و ژانر وحشت، پر کنی.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

محسن مسلمان و عکسی از 12 سالگی اش. زمانی که هنوز از بچگی عاشق پرسپولیس و استقلال نشده بود و یک سپاهانی اصیل بود!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

امین حیایی در داخل خانه خودش هم آسایش ندارد!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

اینطوری که شما منتظری دانیال جان، می‌ترسم خورشید مشتبه شود و طلوع نکند!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

یغما گلرویی، شاعری که برای تمامی عکس های آلبوم قدیمی شان یک شعر اینستاگرامی دارد. یعنی سطح دغدغه های یک شاعر را می‌توانید خودتان درک کنید. شاعری که میتواند روشنگر و جریان ساز باشد، شو آفِر، کاپی کار و ابراز همدردی کُن شده است.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

و باز هم پستی تاثیر گذار با هم خوانی و ارتباطی تکان دهنده بین عکس و متن!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

پوریا جان درست است که این عکس ها خیلی شیرین است، ولی خوابیدن کودک، بدون کمربند آن هم در صندلی جلو کلکسیونی از بی احتیاطی هایی است که یک پدر میتواند در حق بچه اش بکند.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

من جای مسئول مربوط در وزارت ارشاد بودم، سیامک را با این شرط مجاز می‌کردم که یک عکس سلفی با موهای فرق وسط و صورتِ شش تیغه در اینستاگرامش بگذارد و پیش از شروع فعالیت رسمی اش، به این قایم باشک بازی مسخره پایان دهد.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

پارس ناز

لمس گذر زمان. این قسمت: رضا بابک و رضا فیاضی.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

علی دایی عکسی خاطره انگیز از خودش و کریم باقری در حاشیه بازی های جام جهانی 1998 فرانسه به اشتراک گذاشت. دو ستاره ی تکرار نشدنی تیمی که دلمان خیلی وقت است برایش تنگ شده است. برای واکنش های روحیه بخشِ عابدزاده، تکل های خاکپور و دفع های پاشازاده، شوت های کریم، بازی سازی استیلی، دریبل های تهامی، فرارهای میناوند و مهدوی کیا، سانتز های زرینچه و گل های علی دایی و خداداد.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

جدا از اینکه خاطره اسدی با این عکس خواسته اعلام کند که “صاحب دارد” باید بگوییم که کلمه “چگالی” حتی در خواب هم نمیدید که روزی در چنین پستی با چنین محتوایی قرار بگیرد. الآن دیگر طفلک پیش حجم و جرم و سرعت نمیتواند سرش را بالا بگیرد!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

رپرتاژ آگهی های خود را به آزاده زارعی بسپارید. ارزان تر از همه جا، با جذب بالا! (منظورمان جذب مشتری است)

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

اسکلت های بد بخت هم دیگر آسایش ندارند.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

تکرار ژستِ “شال در هوا” دیگر دارد به مرز تهوع آوری می‌رسد. با عینک دودی و شلوار شیرازی، دست به کمر، کنار حوضِ میدان آزادی و چشم به افق عکس بگیرید، ولی التماس میکنم دیگر این صحنه را تکرار نکنید!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

ماهچهره خلیلی با این عکس تولد مادربزرگ فقیدش بانو پروین سلیمانی را تبریک گفت. طاهره خانمِ چنگال‌به‌دست هیچگاه از یادمان نمی رود.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

استفاده ابزاری از حیوانات برای گرفتن سلفیِ مجاز و “احساسات جریحه دار نکن”!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سلفی امیرشهاب رضویان و افشین هاشمی، دو مرد دوست داشتنی سینما و تئاتر در یکی از خیابان های تهران.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

عکسی عالی از سال های دور تلویزیون با حضور بزرگان سیمای کودک و نوجوان. کلِ عکس یک طرف، عمو حسن پورشیرازی یک طرف :))

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

عکس یادگاری شوکت حجت، دوبلور با سابقه ی کشورمان در کنار بانو آزیتا لاچینی پیشکسوت ارزشمند عرصه گویندگی در رادیو و تلویزیون.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

علی لطیفی فوتبالیست قدیمی استقلال و تیم ملی عکسی جالب و قدیمی مربوط به 23 سال پیش به اشتراک گذاشته است. با دیدن این تصویر متوجه می‌شویم که فرهاد یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین تصمیمات زندگی اش را در همان اوایل جوانی گرفته است و آن این بود که بینی اش را عمل کند! وگرنه هیچ وقت فرهاد مجیدی نمیشد، نهایتش میشد رضا عنایتی! البته آقا رضا هم چند عمل ناموفق روی بینی مبارک داشته که در مقابل کلِ ماجرا، نوعی شوخی بحساب می آید!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

نمایشِ عینک به بهانه مادر!

آرزوی سلامتی داریم برای بانو رویا تیموریان.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

آرش برهانی پس از نه سال از تیم محبوبش کنار گذاشته شده است و حال و روزش همانند کودکی است که عزیزی را از دست داده، لذا هی دارند دورش را شلوغ می‌کنند که متوجه عمق ماجرا نشود. البته تا زمانی که فصل شروع شود و آب ها از آسیاب بیافتد!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

عکس بازیگران زن

پستِ الناز شاکردوست پس از تماشای مستند “شکار یوزپلنگ ها” از شبکه مستند.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

عکس زیبای پژمان بازغی و نفسش در بیمارستان. البته عکس برای دو روز پیش است و پژمان روز گذشته از بیمارستان مرخص شده است.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

در شماره قبل در جریان ماجرای سگِ زنده یاد حبیب و اعتصاب غذای وفادارانه اش قرار گرفتید. روز گذشته رضا کیانیان پستی گذاشت که در آن خبر از فوتِ بلکی، این سگ وفادارِ مرد تنهای شب داد و همه را ناراحت کرد.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

البته خوشبختانه ساعاتی بعد متوجه شدیم که خبر شایعه بوده و جناب کیانیان بابت آن از مردم معذرت خواستند. از بزرگی مثل آقای کیانیان انتظار میرود پست هایش را پس از تحقیق و کسب اطمینان به اشتراک بگذارد.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

زیبا بروفه با این سلفی از مردم خواست که دی وی دی سریال آسپرین را دانلود نکنند و نسخه اصل آن را خریداری کنند. کاری که وظیفه همه مردم است.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

بازیگران سریال پادری در حاشیه مراسم افطاری شب گذشته. امیرحسین رستمی، بهنام تشکر، هومن برق نورد و محمد حسین لطیفی.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سلفی مهران رجبی و اعضای تیمش در رقابت “خانواده باحال” خندوانه. پسرش علیرضا هم عضوی از تیم است.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

عکسی از جشن تولد دیار خانم دلاوری، دختر زیبای امیر دلاوری که شاهرخ استخری و دخترش پناه و همچنین سیاوش خیرابی هم در آن حضور داشتند. تبریک این روز به امیر عزیز و خانواده محترم و با آرزوی بهترین اتفاق ها برای دیار جان.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سادگی، ذاتی است.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

بهنوش طباطبایی خود را برای پخش کردن آش رشته نذری بین همسایه ها آماده کرده است.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

جوانی خلاق و باهوش به نام امیر دولاب شب گذشته کاری کرد کارستان! او که از علاقه مندان به فوتبال است و گزارشگر های کشورمان را به خوبی میشناسد، با علم بر اینکه جناب سرهنگ علیفر در هر بازی  اطلاعاتی ویکیپدیایی درباره استادیوم آن بازی بیان می‌کند،

تصمیم گرفت با ویرایش صفحه استادیوم در ویکیپدیا، نام خود را به جای معمار بنویسد تا شانس شنیده شدن نامش از زبان سرهنگ علیفر را امتحان کند. موفق هم شد و جناب علیفر نام او را به عنوان معمار استادیوم فریاد زدند!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

گویا انتقادمان به گوش کاوه آفاق رسیده و سعی دارد با این لبخند نه چندان ملیح آن گذشته ی تاریک را جبران کند!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سر سبیل تان به ناز طبیبان نیازمند نباشد. هنوز هم فشار مردانه و گرمِ دست استاد، در دیداری که سال 92 در دفتر مجله با ایشان داشتیم را فراموش نمی‌کنم.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

پست عشقولانه رضا داوودنژاد برای همسرش غزل بدیعی. پستی که امیدوار است لوکیشنِ او را از کاناپه به تخت تغییر بدهد.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

آنقدر که بهرنگ علوی از پیروزی ایتالیا خوشحال است، حمید معصومی نژاد خوشحال نیست!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

عکسی دیدنی از حمیدرضا آذرنگ، مربوط به دوره تاریخیِ “پشت موئیان”.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

گویا حسام نواب صفوی تصمیم گرفته بحرین را فتح کند و به خاک ایران بازگرداند. برایش آرزوی موفقیت داریم.
می‌گویند بحرینی ها پس دیدن این پست، از ترسِ حسام و یقه ی جادویی اش در حال فرار از خاک بحرین هستند و ارتش این کشور در حالت آماده باش به سر می‌برد.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

بانو گوهر خیراندیش در کنار بانو فخری خوروش در کالیفرنیا. با آرزوی سلامتی برای هر دو هنرمند ارزشمند کشورمان.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

احسان علیخانی سوار بر لندکروز مشکی اش. این بار ناخواسته اشکمان را درآوردی احسان جان!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

کامکار ها کمپین “قلیان را گلدان کنیم” را یک قدم فراتر بردند و کمپین “قهوه خانه را گلخانه کنیم” به راه انداختند!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

همان طور که اطلاع دارید امیر نوری به سوریه سفر کرده است تا برای مدتی در کنار مدافعین حرم باشد و به آنها خسته نباشید بگوید. همین موضوع باعث دامن زدن به برخی شایعات درباره این بازیگر دوست داشتنی شده است.

مثلا روز گذشته عکس زیر در تمامی شبکه های اجتماعی با عنوان “وضعیت امیر نوری در سوریه” دست به دست می‌شد، در حالی که مربوط به گریم امیر در فیلم معراجی ها است. لطفا بیایید دروغ نبافیم، یا اگر از چیزی مطمئن نیستیم به اشاعه آن دامن نزنیم.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

فرهاد ظریف و دخترش ترمه خانم در آخرین تمرین ملی پوشان پیش از اعزام به برزیل برای حضور در مسابقات لیگ جهانی.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

عکسی از شهاب حسینی در روزی که بخاطر خراب بودن ماشینش و در دسترس نبودن تاکسی، مجبور شد با مترو به سر فیلمبرداری برود.(گریم شهاب حسینی در سریال “سرزمین کهن”)

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

عیادت فلور نظری و نعیمه نظام دوست از بانو ملکه رنجبر که متاسفانه بخاطر کهولت سن گرفتار برخی کسالات هستند. آرزوی سلامتی داریم برای خانم فرامرزیِ دوست داشتنی.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

برزو ارجمند و همسر محترم در حاشیه برنامه شهر باران. برزو این روز ها اعصاب درست درمانی ندارد و درگیر پرونده شکایتش از دکتر متخصص مویی است که به جای کاشتنِ مو، مقداری هم برداشت کرده است!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

سلفی مسعود روشن پژوه در کنار رزیتا غفاری و نفیسه روشن در حال اجرای برنامه. بر روح پدر کسی که برای اولین بار از این سلفی ها روی سِن گرفت.. رحمت!!

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

با این عکس از لادن خانم طباطبایی و دختر عزیزش سها خانم این شماره را به پایان میبریم. ممنون از اینکه در کنار ما بودید.یا علی.

عکس های بازیگران زن و مرد و ستاره ها در شبکه های مجازی

 

منبع:برترین ها،امیررضا شاهین نیا

 

 

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 518 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 7:34